VACATURES

FULLTIME

MBO+ / HBO WERK- EN DENKNIVEAU | 3–5 JAAR RELEVANTE WERKERVARING | KENNIS VAN ONLINE MARKETING & CRM | ANALYTISCH, STRATEGISCH ÉN CREATIEF VERMOGEN | GEVOEL VOOR MERKONTWIKKELING EN POSITIONERING | STERKE COMMUNICATIEVE EN COMMERCIËLE VAARDIGHEDEN | REPRESENTATIEF, ENERGIEK EN HOSPITALITY-MINDED

Als marketing & sales manager ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de overkoepelende marketing- en salesstrategie van alle bedrijven binnen de RW | Horeca Groep. Je richt je op merkontwikkeling, campagneplanning, commerciële groei, zakelijke arrangementen en de professionalisering van onze online kanalen. Je werkt nauw samen met de directie en locatiemanagers, leidt het marketingteam en maakt onderdeel uit van het Management Team (MT). Je bewaakt de koers, vertaalt data naar acties en stuurt op resultaat.

RW Horeca Groep bestaat uit tien horecaconcepten (11 locaties) in de regio Rotterdam. Met onze restaurants, bars en hospitality-concepten richten wij ons op gastvrijheid, kwaliteit en professionaliteit. We zijn een groeiende organisatie met korte lijnen, stevige ambities en een duidelijke visie op de toekomst. Dagelijks creëren onze teams onvergetelijke ervaringen voor duizenden gasten. Als marketing & sales manager zorg jij er samen met jouw team voor dat onze merken, doelgroepen en commerciële kansen optimaal tot hun recht komen — zowel online als offline.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en coördinatie van effectieve marketing- en salesstrategieën die onze horecaconcepten naar een hoger niveau tillen. Je versterkt de merkpositie en identiteit van ieder concept en zet doelgerichte campagnes op voor zakelijke events en arrangementen. Met jouw analytische blik vertaal je data naar concrete commerciële acties en weet je precies hoe je onze doelgroep het beste bereikt. Daarnaast coördineer je onze social-media activiteiten, stuur je de contentcreatie aan en onderhoud je de samenwerking met externe bureaus. Je stelt jaarplannen, budgetten en rapportages op en bouwt proactief aan sterke zakelijke relaties die bijdragen aan duurzame groei.

GOEDE PRIMAIRE EN SECUNDAIRE ARBEIDSVOORWAARDEN | BONUSREGELING | LAPTOP & TELEFOONABONNEMENT VAN DE ZAAK | REISKOSTEN- EN ONKOSTENVERGOEDING | RUIMTE VOOR INTIATIEF EN EIGEN IDEEËN | DIRECTE IMPACT BINNEN EEN GROEIENDE HORECA GROEP

FULLTIME | PARTTIME 

MBO+/HBO RELEVANT OPGELEID | 1-2 JAAR ERVARING OP HET GEBIED VAN HR | COMMUNICATIEF STERK, GESTRUCTUREERD EN SERVICEGERICHT | EMPATHISCH EN ENERGIEK | KENNIS VAN SALARISADMINISTRATIE IS PRÉ | AFFINITEIT MET OF ERVARING IN HOSPITALITY IS MOOI MEEGENOMEN

Als onderdeel van het HR team verzorg jij de complete employee journey van alle 12 teams binnen onze organisatie. Onze groeiende horeca groep heeft al veel stappen gezet bij HR, maar is nog lang niet uitontwikkeld en daar ben jij onderdeel van. Jij hebt oog voor detail, herkent afwijkingen snel en denkt mee over optimalisatie van systemen.

Jij verzorgt een soepel en persoonlijk onboardingproces, verwerkt personeelsmutaties nauwkeurig en ondersteunt bij dagelijkse HR-vraagstukken. Jij bent de eerste stem die nieuwe medewerkers horen en begeleid ze met de eerste stappen binnen onze groep. Jij geeft ze onze kernwaarden mee. Dankzij jouw energieke, service-gerichte houding en oog voor detail lopen onze HR-processen soepel en professioneel. Jij legt op jouw unieke wijze de contacten tussen de leidinggevenden en sollicitanten en beheert de personeels- en salarisadministratie.

Jij begrijpt dat we onze medewerkers dezelfde ervaring moeten bieden als onze gasten op de locaties: een hartelijk welkom, een plezierig verblijf en een warm afscheid. Je bent energiek en empathisch en weet ook dat blije teams zorgen voor blije gasten. Naast de administratieve werkzaamheden is het ook belangrijk dat je communicatief sterk bent als aanspreekpunt voor werknemers én klankbord voor leidinggevenden. Alles bij elkaar dus een uitdagende en afwisselende rol binnen onze backoffice.

EEN UITDAGENDE EN AFWISSELENDE ROL IN EEN GROEIENDE HORECAGROEP | MARKTCONFORM SALARIS | RUIMTE VOOR INITIATIEF EN EIGEN IDEEËN | EEN BETROKKEN TEAM WAARIN HUMOR ÉN PROFESSIONALITEIT SAMENKOMEN JAARLIJKSE LEUKE PERSONEELSUITJES EN EVENTS

PARTTIME | 24-32 uur

MBO/HBO GRAFISCH VORMGEVEN OF VERGELIJKBAAR | GRAFISCH TALENT EN CREATIEF | 1–2 JAAR ERVARING | KENNIS VAN ADOBE, WORDPRESS ETC | NAUWKEURIG EN GESTRUCTUREERD | TEAMPLAYER, MAAR ZELFSTANDIG STERK | AFFINITEIT MET HORECA | STERK IN STORYTELLING |
JE BENT SCHERP, PROFESSIONEEL EN “ON TREND”

Om ons marketingteam uit te breiden zoeken wij een creatieve grafisch ontwerper die helpt bouwen aan het versterken van onze merken. De diversiteit aan verschillende horeca maakt het een uitdagende en afwisselende functie. Door de inzet van jouw creativiteit en ervaring met diverse ontwerpprogramma’s ben jij verantwoordelijk voor het creëren van de diverse visuele materialen en grafische ontwerpelementen. Dit met als doel om de merkidentiteit te versterken, marketing-en communicatiedoelstellingen te ondersteunen en een consistente visuele uitstraling te behouden.

Jij speelt een cruciale rol in het ontwerpproces en werkt hierin proactief samen met ons marketingteam. Gezamenlijk bedenken jullie marketingcampagnes en ontwerpen jullie alle artworkbestanden, interne en externe visuele uitingen, flyers, posters en overige campagnematerialen aan de hand van onze brandbooks. Jij werkt gestructureerd en stelt planmatig deadlines. Hierin heb je oog voor detail en zorg je voor heldere communicatie met jouw directe collega’s, leidinggevende, onze locaties, maar ook bijvoorbeeld met de drukkers. Daarnaast ben jij gezamenlijk verantwoordelijk voor alle sociale media uitingen van RWHG en onze tien horecamerken op 11 locaties. Je bedenkt, plant, creëert en publiceert content op Instagram, Facebook, TikTok en LinkedIn.

Je kunt goed zelfstandig werken, maar excelleert in een team. Jij vindt uitdaging in het ontwikkelen van jezelf, het verbeteren van je ontwerpen en het zorgdragen van de continuïteit en versterking van onze merken. Je werkt nauwkeurig, bent kwaliteitsbewust en stressbestendig. Bovendien ga je feedback niet uit de weg en herkent problemen, maar denkt in oplossingen. Al met al een heel veelzijdige, creatieve en uitdagende functie binnen onze ambitieuze horecagroep.

EEN CREATIEVE ROL BINNEN EEN GROEIENDE HORECA-GROEP |
ONTWIKKELINGSKANSEN | INFORMELE, ENERGIEKE WERKSFEER MET KORTE LIJNEN | MARKTCONFORME ARBEIDSVOORWAARDEN | EEN INSPIRERENDE WERKOMGEVING WAAR ALTIJD IETS GEBEURT | JAARLIJKSE LEUKE PERSONEELSUITJES EN EVENTS

PARTTIME | 24-32 uur

MBO+ RELEVANTE OPLEIDING | 2–3 JAAR WERKERVARING | REPRESENTATIEF, ENERGIEK EN COMMERCIEEL | TARGET GEDREVEN | SOCIAAL EN COMMUNICATIEF STERK | AFFINITEIT MET DE HORECA IS EEN PRÉ

Als medewerker sales & events ben jij verantwoordelijk voor de acquisitie
van bedrijfsmatige events/activiteiten en het creëren/onderhouden van
netwerken. Jij ziet kansen, trapt deuren open en maakt in een oogwenk
connecties. Daarnaast organiseer en coördineer jij events van de RW | Horeca
Groep. Jij brengt wensen in kaart, adviseert, verkoopt en zorgt voor soepele communicatie tussen sales en de locaties.

RW Horeca Groep bestaat uit tien horecaconcepten (11 locaties) in de regio Rotterdam. Met onze restaurants, bars en hospitality-concepten richten wij ons op gastvrijheid, kwaliteit en professionaliteit. We zijn een groeiende organisatie met korte lijnen, stevige ambities en een duidelijke visie op de toekomst. Dagelijks creëren onze teams onvergetelijke ervaringen voor duizenden gasten. Jouw werkzaamheden rapporteer je aan de marketing & sales manager en je bent onderdeel van het salesteam.

In deze rol ben jij actief op zoek naar handel en voer jij gesprekken voor partijen en events. Je adviseert bedrijven over de mogelijkheden binnen een aantal van onze locaties en stelt offertes op. Ook plaats je reserveringen, doet maatwerk voorstellen en regelt alles voortijds om alles soepel te laten verlopen. Je vertaalt dus de wensen naar concrete plannen en verzorgt de uitvoering. Hierbij hoort natuurlijk een vlekkeloze overdracht naar de locaties en het voorbereiden van sheetmeetings. Uiteraard ben jij aanwezig bij events en festivals om te netwerken en nieuwe leads te genereren. Jij begrijpt als geen ander dat de relatie het belangrijkst is, dus je onderhoudt deze met vaste gasten, bedrijven en externe partners.

GOEDE PRIMAIRE EN SECUNDAIRE ARBEIDSVOORWAARDEN | BONUSREGELING |  WERKEN BINNEN EEN GROEIENDE HORECAGROEP MET VEEL DYNAMIEK | KORTE LIJNEN, RUIMTE VOOR INITIATIEF EN INVLOED OP DE KOERS 

SOLLICITEER DIRECT

Vul hieronder jouw gegevens in en upload jouw cv. Zodra we jouw sollicitatie binnen hebben nodigen wij je graag uit voor een bakkie!

Liever bij één van onze andere zaken aan de slag? Check alle andere vacatures via de menubalk.