VACATURES

24 | 32 uur


KENNIS VAN DIVERSE ONTWERPPROGRAMMA’S | ERVARING MET WORDPRESS-ELEMENTOR, ADOBE | GRAFISCH TALENT | AFFINITEIT MET DE HORECA | 1 TOT 2 JAAR ERVARING IN DTP WERKZAAMHEDEN

Om ons marketingteam verder uit te breiden zoeken wij een creatieve ontwerper die helpt bouwen aan het versterken van onze merken. De diversiteit aan verschillende horeca maakt het een uitdagende en afwisselende functie. Door de inzet van jouw creativiteit en ervaring van diverse ontwerpprogramma’s ben jij verantwoordelijk voor het creëren van de diverse visuele materialen en grafische ontwerpelementen. Dit met als doel om de merkidentiteit te versterken, marketing- en communicatiedoelstellingen te ondersteunen en een consistente visuele uitstraling de behouden.

Jij speelt een cruciale rol in het ontwerpproces en werkt hierin proactief samen met onze Brandmanager, Social Media Specialist en DTP-er . Gezamenlijk bedenken jullie marketingcampagnes en ontwerpen jullie alle artworkbestanden, interne en externe visuele uitingen, flyers, posters en overige campagnematerialen. Jij werkt gestructureerd en stelt planmatig deadlines. Hierin heb je oog voor detail en zorg je voor heldere communicatie met je directe collega’s, onze locaties, maar ook bijvoorbeeld met de drukkers.

Je kunt goed zelfstandig werken, maar excelleert in een team. Jij vindt uitdaging in het ontwikkelen van jezelf, het verbeteren van je ontwerpen en het zorgdragen van de continuïteit en versterking van onze merken. Je werkt nauwkeurig, bent kwaliteitsbewust en stressbestendig. Bovendien ga je feedback niet uit de weg en herkent problemen, maar denkt in oplossingen. Al met al een heel veelzijdige, creatieve en uitdagende functie binnen onze ambitieuze horecagroep.

JE BENT CREATIEF EN COMMERCIEEL | GEESTIG EN SCHERP, MAAR WEL PROFESSIONEEL | JE WERKT GRAAG SAMEN MET ANDEREN | TEKSTUEEL BEN JE STERK | JE WERKT GEDETAILLEERD EN GEORGANISEERD

20 | 24 uur


GAST GEORIËNTEERD | COMMERCIEEL GERICHT | TEAMPLAYER | ERVARING MET OPSTELLEN VAN OFFERTES EN BOEKINGS-SYSTEMEN | COMMUNICATIEF IJZERSTERK | GESTRUCTUREERD | AFFINITEIT OF ERVARING IN DE HOSPITALITY

Samen met jouw salescollega’s ben jij het eerste aanspreekpunt van onze gasten en daarmee verantwoordelijk voor alle inkomende communicatie. Je adviseert onze gasten over alle mogelijkheden, je kunt offertes opstellen op basis van specifieke wensen en je hebt ervaring met het verwerken van boekingsgegevens.

Je voert salesgesprekken op onze locaties voor de kleinere events en onderhoudt relaties met contactpersonen van diverse partijen en reserveringen. Affiniteit met horeca is gewenst, want jij bent degene die communiceert tussen sales en ‘de vloer’ om al onze events vlekkeloos te laten verlopen. Om die reden beheer en bereid jij de sheetmeetings voor om de teams op de diverse locaties op de hoogte te brengen van nieuwe en/of gewijzigde zaken.

Communicatief ben je dus sterk, sociaal en gastgericht, maar weet je door een commerciële invalshoek toch net even weer wat extra’s te verkopen, zonder opdringerig over te komen. Ook heb jij contact met al onze externe partners waarmee we samenwerken om de partijen op en top te faciliteren in alles wat onze gasten wensen.

Tot slot ben jij het communicatieve middelpunt voor al onze eigen events die we organiseren op de diverse locaties door het hele jaar heen. Denk hierbij aan kaartverkoop van feesten, zangers en eigen events. Maar ook het controleren en nalopen van alle reserveringen met de feestdagen.
Kortom, een afwisselende en uitdagende baan in sociaal team.  

JIJ DENKT VANUIT DE WENS VAN ONZE GASTEN | DOOR TE ADVISEREN WEET JIJ TE VERKOPEN | JE BENT COMMUNICATIEF IJZERSTERK | JIJ ZORGT VOOR BLIJE GEZICHTEN | JE MIST GEEN ENKEL DETAIL | IN EEN TEAM VOEL JIJ JE THUIS

Fulltime

HANDIGE HARRY (OF JOCHEM) | HANDS-ON MENTALITEIT | TEAM GEORIËNTEERD | ZELFSTANDIG | ERVARING MET TECHNISCH ONDERHOUD | FLEXIBEL | IN HET BEZIT VAN EEN RIJBEWIJS | ZORGVULDIG

Wij zoeken een nieuwe Jochem, Jochem kon namelijk alles! Van kleine reparaties, tot aan het rondbrengen van benodigdheden voor onze locaties. Maar ook was Jochem handig met het onderhouden en opknappen van onze groenvoorziening, magazijnbeheer en het technisch onderhoud van onze apparatuur. “Jongens waar liggen die dozen…? Bel Jochem even, die weet het!”
Denk jij dat jij het beter kan dan Jochem? Jou zoeken we dus…

Jij bent binnen RWHG onderdeel van de totaalbeleving van onze gasten en werkt hierin samen met onze Manager Technische Dienst. Samen houden jullie alles draaiende en gebruik jij jouw vakkennis om problemen te ondervangen en denkt in praktische oplossingen. Onze teams kunnen namelijk niet voor onze gasten zorgen als onze zaken er niet prachtig uitzien. Bovendien loopt de boel spaak als we de apparatuur niet goed onderhouden en kordaat repareren. Daar hebben wij jou hands-on inzet en flexibiliteit voor nodig.

Je zult veel samenwerken met de diverse teams op de locaties en dus ook onderdeel zijn van onze grote groep prachtige horeca zaken in de regio Rotterdam. Je rijd tussen de locaties en ons hoofdkantoor voor alle taken en ondersteunt natuurlijk ook bij de bouw en opstart van nieuwe zaken in de toekomst. Een uitdagende en afwisselende baan dus waar jij je binnen onze groep verder kunt ontwikkelen.

JIJ WERKT GRAAG MET JE TWEE RECHTER HANDEN | JIJ HERKENT PROBLEMEN, MAAR DENKT IN OPLOSSINGEN | GEEN UITDAGING IS JOU TE GROOT | 9 TOT 5 MENTALITEIT, WAT IS DAT? | JE VAKKENNIS ZET JE PRAKTISCH IN | WERKEN DOE JIJ NETJES EN GESTRUCTUREERD

SOLLICITEER DIRECT

Vul hieronder jouw gegevens in en upload jouw cv. Zodra we jouw sollicitatie binnen hebben nodigen wij je graag uit voor een bakkie!

Liever bij één van onze andere zaken aan de slag? Check alle andere vacatures via de menubalk.